TATRA AKADÉMIA
NOVÉ ŠKOLENIE!
Z A M E S T N A N E C
1. Pracovná náplň
2. Etický kódex
3. Štandardy práce : odbornosť, pracovný čas, oblečenie, fajčenie, vulgarizmy,
používanie telefónov....
4. Zamestnanec a klient - prijatie klienta, poznanie klienta, postoj, komunikácia,...
...podplácanie klientov, tykanie, ponižovanie, vysmievanie, nadradenosť a iné
5. Klient a zamestnanec..ja si za to platím, vulgarizmy, urážky, verbálny nátlak,
fyzický atak.......
6. Zamestnanec - zamestnanec : podrazy, výsmech, nadradenosť, urážky, len žiadne
novoty, "u nás sa to robí takto,povie najstaršia", každý robí inak, nedodržiavanie
predpisov, je nás málo...
7. Zamestnanec a vedenie---vedenie a zamestnanec
8. Nástroje práce OP,IP,Tím ....
9. Zlá prax
10. Dobrá prax
11. Ako ďalej
ŠKOLENIE ROBÍME ZATIAĽ LEN PO DOHODE V ZARADENÍ.
Rozsah: jednodňové školenie
Cena školenia v zariadení : 1 200 EUR
Maximálny počet účastníkov 25
Upozornenie: TATRA AKADÉMIA je vlastníkom tohoto vzdelávacieho programu a má k tomuto vzdelávaciemu programu autorské práva. Z toho vyplýva, že bez akýchkoľvek dohôd a bez súhlasu oprávnenej osoby nie je možné zasahovať do týchto práv.
TATRA AKADÉMIA
Ako zlepšiť sociálne služby, tu je našich 5 bodov.
Chceli by ste doplniť?
Napíšte, uverejníme.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
1. Zrušiť prílohu č.1
